Välkommen till vår nya blogg!

Jaha, så har man fallit för grupptrycket och startat en egen blogg ;-).
I vårt fartfyllda liv så finns det massor som händer, så jag tänkte ge våra närmaste chansen att få en någorlunda koll på vart vi håller/hållt  hus. Drog även in Tony i detta som inte misstyckte allt för mycket. :-)

Helgen som vart har varit super kul! Bokstavligt talat då ;-). I lördags så var vi hemma hos Jessica o Micke på vinprovning. De behövde hjälp med att välja viner till sitt bröllop, och schyssta som Tony och jag är så ställer man ju självklart upp. Det är ju tjänster och gentjänster som gäller.

Idag har vi, efter den klassiska  bakispizzan hemma hos Jessica, varit på lekplatsen och busat med Leia. Jessica, Micke, Marwin o Alex hängde på. Vilka härliga pojkar Jessica har! Marwin den lille spindelman-fantasten och Alex den lille bestämde charmören. Efter allt busande så spelade vi bingolotter hemma hos Jessica där Pernilla och Stefan anslöt sig till vår trevliga gemenskap. Tony kammade hem 100kr till vår kassa, alltid trevligt!

Nu ska jag krypa ner i sängen för i morgon så är det skoldags!

Godnatt till mina/våra kära läsare


// Jeanette



                                     Jeanette leker med Marwin o Alex

  


                                          dääääääär


Kommentarer
Postat av: t

Trodde Bingolotto var för oss över 50

2008-09-22 @ 22:26:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0