Det lilla bustrollet

Mammmma, hördes det från sovrummet inatt. Så klockrent att till och med jag vaknar.. haha :-). Sen när jag kom hem från kalmar idag så har det varit ett favvo ord i från hennes lilla mun. Tror hon börja koppla ihop ordet mamma med mig.

Så stor hon börja bli nu o hennes personlighet har verkligen växt fram. Det är en bestämd men ändå lugn liten dam vi har att göra med. Hennes gosattacker får ens hjärta att slå ett extra slag. Med usträckta armar och munnen helt öppen kommer hon emot en o ska gosa och "pussa".

Imorgon är jag "ledig" ifrån skolan,  har studiedag hemma. Så imån så kankse det blir en tripp till en leksaksaffär för att handla presenter. Vi få berätta om äventyret imån kanske.


Här är lite bilder på skruttan!!

Godnatt till er! (tror Tony var sugen på att skriva några ord)

/Jeanette


       


  

En Kram kanske???


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0