Varför inte Bertil 14???

Hade Lotta på bingolotto sagt bertil 14 så hade vi varit två bilar rikare ;-).  Så typiskt! Fick ju fyra i rad väldigt snabbt o det var så nära att hon sa B13.. så retfullt! Tony o jag är två drömmare, så fort vi köpt lotter så sitter vi o pratar om vad vi ska göra för pengarna vi vinner. Det gäller att passa på innan man ser att det är en nit.

I fredags så var Pigge o Stefan hemma hos oss. Vi åt god mat och drack en hel del ;-). Kl halv tre så fick det vara nog, vi slängde helt enkelt ut dem. Eller nja, inte riktigt!

I lördags så vaknar man med värsta huvudvärken som håller i sig hela dagen. Men trots värk o elände så kör vi till brunnsparken där jag, tony o Leia matar ankorna. Jätte mysigt! Vi kör sedan vidare till bygget för att ta farväl av glidarna. Jag hoppas att ni få det jätte kul. Märk en viss sarkasm!

I dag så har jag pluggat halva dagen o sen bara myst med Leia. Hon har idag målat med fingerfärg som hon hade fått av pernilla i present. Äntligen har vi fått ett "nytt" handfat, skönt att slippa oron att skära sig igen.


Kram på er!






Kommentarer
Postat av: Elina

Vad mysigt det ser ut att mata änderna. Och måla redan?? Måste vara ett mycket intelligent barn... ;) Syns på söndag!

2008-10-07 @ 21:38:31
URL: http://elinamalmebo.blogg.se/
Postat av: Clarasmamma

Åhh, vilken liten söting... Såg att du kikat in på familjeliv. Jag har också en blogg, så välkommen in!

2008-10-16 @ 12:16:45
URL: http://www.metrobloggen.se/clarasmamma

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0