närmare 40 än 37,5

Nytt från aspvägen!

Efter en ovanligt gnällig Leia på öpna förskolan i måndags har hon varit redigt sjuk den här vecka  vår lilla tös.
Med 39,5 graders feber och  helt orkeslös  har Leia gjort  mamma och pappa redigt nervösa.
Nu är hon i alle fall på bättringsväg stackarn.

Men jag måste erkänna att även om de är så synd om lill tjejen så är de otroligt mysigt när hon vill lligga på bröstet o vila;)

Jeanette har även hon varit med om äventyr, efter kört bil till kalmar för första gången slutar de med en punktering i karlskrona. Men självständig som hon är rotar hon fram manualen och kavla upp armarna...och vipps så är däcket bytt och kommer hem som en hjälte!

Och nu kan ja inte skjuta på att skaffa nya däck till bilen längre, själv är ja väl inte lika självständig ringer och beklagar mig lite till far min och han lovar att hjälpa till med införskaffandet av nya däck, de tackar vi för!

Så med nya krafter sikta vi på en skön helg! Börja med en Middag med Pernilla och Stefan imorgon, gott!

Trevlig helg!


Leia söker tröst hos mammaPå bättringsväg

Kommentarer
Postat av: Nettan

Stackars liten, skönt att hon är bättre nu. Alltid lite oroligt när febern är så hög.

Jeanette!! Jag är impad!! / Nettan

2008-10-02 @ 20:54:57
Postat av: Therese

Hej hej! Hittade hit från Familjeliv! Jobbigt med sån feber. Jag saknade er på simningen. Hoppas det är bättre nu! Krya på digkram från Felix

2008-10-04 @ 11:35:33
URL: http://bilddagboken.felixhugo.se
Postat av: Hanna (gamle bästisen)

Gud så söt hon är er lilla flicka!!

2008-10-21 @ 16:58:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0